Hårmask

Hejhopp i lingonskogen! Sitter och kollar på 'Berg flyttar in' medan min nya hårinpackningsmasksak gör sitt i håret. (Hur länge kan man ha en inpackning i håret egentligen?)Läste nyss om den och den ska vara så bra så, speciellt mot slitet och torrt hår. Det låter toppen, så jag hoppas att den är så bra som den låter också. Eller ja, låter och låter. Ja ni fattar!
Imorgon är det julbord på Dössberget som gäller, sen kanske jag och mamma åker iväg och handlar massa massa julmat och sådär också. Men det återstår att se, iiih snart lördag och julafton! Förresten så kom pappa in och undrade vilken kamera jag ville ha, och varför, och hur mycket jag skulle kunna tänka mig att betala själv. Hmm, spoilers?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0