Dressed up like an eskimo

Det gjorde nästan ont att gå upp så tidigt idag. Men sen när jag kollade ut så var det vitt ute, vilket lättade upp stämningen lite iallafall!
Åkte till skolan och hade Företagsekonomi, sen ARL och sen foto. Skulle seriöst kunnat skippa allihopa, vi gjorde ingenting. Satt mest och gäspade på alla lektionerna...
Skulle ta 16.18-bussen till stan men den var försenad så jag stod ute och frös fingrarna av mig till 16.25 istället, yay. Asfull buss, gick hem i snöovädret, kom hem och kollade på Glee fast jag egentligen har annat att göra. Men det skiter jag i, imorgon slutar vi tidigt så då blir det pluggtajm bitches!! Ett tag iallafall, sen drar jag och Sabina på Magnus Betnér i Borlänge!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0