Christmasday

Idag har jag, mamma och pappa gått på promenad (jag gick mest för att prova den nya kameran...). Sen satt jag i vardagsrummet och tog kort på allt och alla typ, haha men det är väl sånt man gör. Det är sån skillnad!
Och nu eftersom jag har en ny så kan jag ju inte ha kvar den andra, Nikon D60 men jag säljer den just nu på blocket.se (med objektiv denna gång). Så känner ni er sugna eller vet någon som är sugen så slå till! Jag tycker den är jättebra som nybörjarkamera, var det för mig iallafall. Man förstår lätt och det finns roliga inställningar för den som är lite mer erfaren osv. HÄR ÄR DEN

Annars då? Har precis kollat på 'Stjärnorna på slottet' med mor och far, och imorgon ska hela familjen ner på stan och mellandagsrea-shoppa typ! Vi och typ resten av Falun antagligen... (blev ett inlägg utan bilder nu för det har ni fått så mycket av, pusspuss på er och hoppas att ni hade en bra julafton!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0