China Thai med papi

Efter China Thai tog jag första bästa bussen till skolan och den åker Elin också, haha tajming! Tittar på när Ricke, Micke och Elin äter 'litet julbord' som det så fint hette. Det var faktiskt två sillsorter (!?), skalade minipotäter, rödbetssallad, prinskorvar o köttbullar. Elin fick dock några potäter som var varma på utsidan och kalla innuti, lät asgott...
Sen hade jag Foto och då bestämde vi lite om hur nästa termin skulle se ut, och skrattade och hade lite allmänt trevligt faktiskt! Fick sluta lite tidigare, åkte ner på stan där Sabina behövde julklappstips. Sen skulle jag ta bussen hem men den var så full så jag bara log och gick vidare, haha. Att gå är mycket skönare, nyttigare och snabbare for moi. Sovmorgon imorgon och på fredag, wiiiie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0