Who's there behind the mask?


Gammal bild men har likadana kläder på mig såg jag nu haha...

Igår blev det ju lite tårta och massor av grädde (uäk tycker jag nu...) och då poppade det upp två stora ovälkomnade gäster in my fejs. Men jag håller på att döda dom lite smått nu med min lermask mohahaha. Jag hatar när man får såna där jättestora som gör ont, men som inte går att klämma på eftersom att dom inte 'mognat riktigt' än. Aah, varför finns ni för!? Som jag sa till Sabina en gång: Finnar är som myggor, dom tömmer dig på blod och lämnar fula röda märken efter sig."
Ska börja äta nyttigt nu när skolan börjar, träna osv. Fast det blir nog lätt eftersom att i skolan lär man ju svälta ändå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0