Where are you, Summer?

Termometern har inte varit över 20-22 grader här på fett länge... Och just nu sitter jag på mitt rum i tjocktröja och shorts och jag fryser!! Har ju iofs fönstret öppet och sådär men det stänger jag nu då hehe :-). Ska nog krypa ner i min säng och kolla på lite 2½ men strax. Kollade nyss klart på Bad Teacher förresten, den var ganska bra faktiskt! Älskar Jason Segels karaktär i den (Marshall i HIMYM), och Justin (haha skrev Bieber först...) Timberlake var assöt.

Är.sjukt.avundsjuk.på.Sandra.och.Sabina.och.Sara (snart iallafall).som.är.utomlands.med.sol.och.värme.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ca 42 grader i skuggan idag ☺



sandran jao

2011-08-10 @ 17:16:52
Postat av: bim

omfg.... jajajaja

2011-08-10 @ 18:16:12
URL: http://bimwedbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0