Torsdag 4:e augusti

Efter frukosten tänkte jag gå ut och sola ett tag, ja det blev ett litet tag. Typ en halvtimme bara... Så jäkla varmt!!! Och min kropp har fått nog av sol ett tag också känner jag, så istället för solstolen så la jag mig i sängen med datorn istället, matade mina fiskar på fb och nu ska jag nog kolla på nåt avsnitt av GG. 
Och i eftermiddag ska jag träffa min Eliiin! Äntligen! Och vi ska äta sushi, äntligen#2! :))
Vill börja skolan nu så att man får träffa allihopa 5 dagar i veckan.. För nu ska Svampi till Rhodos och Sabi ska till Turkiet (inte aaaaalls avundsjuk på nån av dom, nejnej...). Wellwell, inte så långt kvar till den 22:e!


Ja, jag har fortfarande bikinin på mig. Ja, jag ser vindögd ut. Ja, jag är svettig. Och ja, mitt hår är assnyggt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0