The nigger is in da house

Nu är vi hemma igen! Fick fantastiskt väder både igår och idag, så nu är jag brun och snygg igen (love♥). Dock började det blåsa igår på kvällen så det blev lite kallt... Men vi satt i pergulan (?) och spelade kort i mysiga stora tröjor och sådär. Och sen på kvällen har vi inga lampor så det var fullt med värmeljus överallt och iiih det är så jäkla mysigt tycker jag!

Och imorgon ska jag och papi/mami hämta min beeeebis (iPhone) äntligen!! Fick ett sms om det idag när vi var i stugan, också visste jag att vi inte skulle komma hem förens vid sju och då har ju affärerna stängt så det kändes ju inte sådär askul... Men imorgon kommer jag!


Som grädde på moset fick jag en riktig snygg armbandsbränna, snygg va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0