Sista dagen på sista sommarlovet

Idag har hela familjen tagit ner tält, städat, sopat, burit, vikt ihop/rullat ihop osv osv. Men nu ser trädgården och hallen ut som vanligt igen! Kasper hade klippt gräset i förrgår, så det var avklippt gräs överallt som fastnade på folks skor eftersom att det hade regnat också. Så ni kan ju gissa hur vackert det var i hallen och lite i vardagsrummet - naat!
Sen har jag kollat på Gossip Girl, gjort kräftpastasallad med mami och nu börjar ångesten komma lite inför att börja skolan igen imorgon... Kläder? Och att det verkligen är sista året, sen tar vi studenten - shitpomfritt!! Men det ska bli jättetrevligt att träffa mina älskade brudar (och lite killarna då) igen, saknat er så. Ooooch det ska bli kul att 'få klä upp sig och göra sig lite fin' igen, sist jag var det var typ på midsommarafton, eller näe Sandras 18-årsdag, eller nej Dansbandsveckan... Jaja, ni fattar. Jag tycker det ska bli kul iallafall!

Kommentarer
Postat av: sandra

Ta vara på sista året! :D

2011-08-22 @ 19:53:32
URL: http://sandrampersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0