Sallad i örat

Idag när jag och mami var och handlade och vi skulle till kassan och betalade så mötte mamma en bekant som hon stod och pratade med medan hon och jag lassade ur varorna ur vagnen så vips så får jag en sallad mot örat... Mamma står alltså och pratar och tror väl att jag ska ta emot salladen och lägga upp på bandet, men nej jag vara nere och plockade varor själv. Så jag säger "Aaaj?" och killen bakom börjar skratta haha. Kul att jag kan roa någon iallafall! Det såg nog roligare ut än vad det låter som, wellwell.
Vi köpte ferska reker, musslor och laxfilé till kvällsmat och det var nomnomnom! Sen spelade vi spel, åt chips och sen tittade vi på Nilecity 105,6, inte såååå kul faktiskt...

Nu sitter jag nyduschad på mitt rum och ska se på 2½men strax, får se vad som händer imorgon. Pussochkramochgodnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0