Inställt

Köpte med mig lunch (sushi) från Ica och åkte hem till Sabina en sväng innan lektionen på Hbo skulle börja. Men när vi kommer dit så känner vi inte igen någon, så då går vi till Expeditionen och kikar och det första vi ser på datorn är "Tanja Karin Ersson, Turism 29/8 inställd". Heeheeee vi blev lite glada då bara! Både jag och Sandra hade glömt våra böcker i skolan och sådär, så det var asskönt.
Sandra gick sin lååååånga väg hem (not) och jag och Sabina satte oss och väntade på bussen in till stan på dirren. Där kollade vi varenda affär i princip, hittade lite smått och gott som ni får se lite senare! Efter några timmar på stan tog jag och Sabina en fika på Åhléns och sen när vi åkte ner mötte vi Emma och Elin som vi gick lite med sen.

Och imorgon har vi sovmorgon till tio, sköööööööönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0