Från ecklig till len jordgubbe

Idag har jag inte gjort speciellt mycket... Vaknade och åt frukost framför The Doctors, gick upp på rummet och såg två avsnitt av GG och sen gick jag ut och målade huset igen. Åt lunch och sen målade jag lite till, sen kände jag mig så ecklig och illaluktande (av lacknaftan som man använder för att ta bort färg på kroppen) så då tog jag en välförtjänt dusch och rakade benen, filade fötterna och hade i inpackning som luktar jordgubb. Sen smorde jag in hela kroppen med jordgubbskroppssmör så nu är jag en len liten jordgubbsdoftande sak! Feels good.

Ikväll kommer mora mi hem och imorgon hoppas jag att vi kan sticka till Lager 157 och kika lite, var evigheter sedan jag var där! Och skulle gärna vilja ha liiiite nytt inför skolan, men bara för att jag säger sådär kommer jag säker inte hitta något, precis som Elin haha...

-->

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0