E+E

Halv två cyklade jag ner till stan, skulle träffa Elin och Emma vid två men hade inget annat för mig så jag gick runt och tittade i lite affärer. Hittade lite saker, men ska nog gå ner själv nån dag och kika lite extra, är så shoppingsugen!!
Sen kom en kissnödig Elin, så vi gick till Wayne's och kissade och sen kom Emma och vi gick till Gina Tricot där hon hade sett ett par jeans. Men storleken fanns icke så då gick vi till Piacetto och fikade istället, jag tog bara en varm choklad med marshmallows (?) som kostade 35:- så det räckte för mig (har blivit en riktig sparbrud nu känner jag!). Och där satt vi ett tag och snackade massa skit haha, vi såg lite folk vi kände igen genom fönstret osv. Mysigt.
Sen köpte Elin en korsords-tidning (Elin har blivit 58 år istället för 18...) och sen gick vi till Gina Tricot igen och Emma prövade ett par jeans men sen ville hon inte ha dom ändå, men sen vid busshållsplatsen ville hon ha dom igen. Haha, bestlutsångest or what?

Sen köpte jag mjölk, smör och ostbågar med mig hem för ikväll är det mystajm tycker jag. Mor+far är borta och det är "Jiddra inte med Zohan/Don't mess with the Zohan" på 6:an idag, kul film om jag minns rätt!
Nej nu äre middag där nere = kyckling, ris och currysås. Nomnomnom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0