23e augusti 2011

Idag i skolan gjorde/lekte/hade vi nånting som heter huset. Det var en plansch med en bild på ett hus, där våran grupp skulle sätta på lappar. Tex, jympasalen där dominerar killarna osv. Inte sådär asaskul kanske.
Sen hade vi lounch för första gången denna termin - köttbullar och skruvmakaroner.
Sedan fixade de flesta lösenord till sin dator eftersom att vi skulle använda det sen i mediahuset, it's learning. Och jag som trodde att jag kunde mitt bytte inte lösenord, utan jag fick gå dit sen när alla satt nere i mediahuset... Dock var inte jag den enda så jag slapp gå själv :-).
Pär bjöd på gifflar och festis (typ) och sen var det slut för dagen. Jag cyklade hem och sen cyklade jag och mor ner på stan och fixade busskort åt mig, och köpte lite skolgrejer, alltid lika trevligt! Blev en likadan bok som jag köpte förra året. Det är en tjock bok med olika 'sidor', typ gul för svenska, lila för matte osv.
Och imorgon ska jag och Sandra till Haraldsbo! Och jag har aldrig varit inne där förut, ska bli spännande! Turism står på schemat då.

Ikväll är papi borta och mamma försvinner vid halv sju-tiden, vad ska man göra då säg?


Wiiie, nya skolgrejer och busskort!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0