20.11

Hallåååååååå bloggen!
Idag har jag inte gjort sådär supermycket. Övningskörde lite med papi, det gick faktiskt väldigt bra för att inte ha kört på typ en månad. Fick dock två kärringstop, men det var mina första så det gör mig inte så mycket. Och sen att växla gick galant, och jag slutade när jag var som duktigast så att man känner sig nöjd haha.

Och nu har hela familjen nyss avnjutit en pizza made by me and ma fadda. Pappa har ju fortfarande gips så han kan inte göra så mycket (stackars... eller?) så han pekade och sa åt mig vad jag skulle göra, och han rörde runt lite i kastrullen, fett hårt arbete. Nu ska jag smälta pizzan lite innan det är dags för glass och jordgubbar. Och imorgon börjar jag halv två och kommer göra det varje måndag så som det ser ut nu - yay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0