Tonight is gonna be a good night

Kvällen igår var jättemysig och rolig. Vi hann se första filmen och ca en timme av den andra, sen kom mami och hämtade mig och Elin. När klockan blev 00.00 i bilen så sjöng jag för mamma! Precis efter det fick hon ett grattis-sms av pappa också, hihi. Sen när vi kom hem ropade jag ner Kasper så att när mamma öppnade dörren stod vi där och sjöng. Vad söta vi är, hehe.
Och idag är hon borta hela dagen, hennes kör firar 25 år så det är ju lite kul. Så vi firar henne imorgon istället har vi bestämt!

Och idag ska jag och Sara på krogeeen! Jag har inte varit ute sen 25 februari (när hon hade 18-års fest). Så det är väl på tiden nu ;). Perfekt att jag fick mitt leg igår också! Kalas.
Vi åker först till Ica och handlar lite middag m.m och sen drar vi hem till henne och fixar oss och drar igång lite partymusik och peppar för att det blir en bra kväll! Fri entré både på Rådis och Etage är det också, kan ju inte bli bättre!

                            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0