They calling me an alien, a bigheaded astronaut.

Hej allihopa (Blondinbella)!
Kom hem från Cirkus Cirkör för en stund sen. Och shiiiiit vad bra detta är! Alltså ni måste kolla på det. Om ni inte kan nu så gör det nästa år om dom kommer. Dom har verkligen allt jag älskar också; gammeldags cirkusstil, snygga/coola kläder, snygg/coola sminkningar, asbra nummer, asbra musik (som dom skrivit text och musik själva) och cool scen osv. Ojojoj. Det är synd att man inte får ta kort på såna där föreställningar, för det skulle nog blivit ett par rejäla coola bilder att visa.

Efteråt handlade vi lite tacosgrejer inne på Ica och nu vill jag att brorsan börjar med maten för jag är såhääääär hungrig!

                        
Hahaha fick nåt i ögat precis när bilden togs...Hann precis ser det ut som iallafall. Men är det bara jag som blir jättedanssugen efter typ en cirkus (balett typ), ser något cool dans på tv eller bara lyssnar på nån riktig danslåt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0