There's a devil on my shoulder baby, and I believe in every word she says

Idag vaknade jag halv nio av att solen sken in genom mitt fönster. Hade gärna sovit lite till men eftersom det var sol (som man inte sett på ett tag) så var det helt okej faktiskt!
Just nu sitter jag och äter ägg, lyssnar på musik (hög eftersom det bara är jag hemma mohahaha) och ska snart klä på mig och sen sola lite via my window. Sedan ska jag ner på stan med pappa en sväng och sen ska jag möta upp Elin och vi ska leta maskeradmask + eventuellt kläder tills på fredag (Maskeraddtema på Etage!!!). Och jag hoppas att solen fortsätter att skina, då kommer detta bli en bra dag!

                           
                            Hahahahahahahaha oj...


Kommentarer
Postat av: yasmine modell mamma och fru

allt bra?

vore gulligt om du kunde rösta på min lilla sons bild i en tävling här kraaam

http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/?view-id=41529

2011-04-14 @ 10:44:47
URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0