Sommarvärme!

Åkte tillbaka till skolan och visade mina Bildserierbilder och några andras, sen fick man sluta. Han nämnde också att om vi ville så fick vi skicka in lite bilder till läraren så skulle han och några andra (tror jag det var) välja ut en bild som ska vara 4m x 3m och hänga på Bergströms Galleria! Hur coolt? Har ingen aning om vilken bild dock... Den skulle vara 'konstnärlig', men det kan man ju inte enas om direkt. Men ska nog kolla runt bland lite gamla bilder och se om jag hittar någon. Deadlinen är på torsdag så jag måste kika det idag eller imöro.

Efter skolan åkte jag och Sabina ner på stan, jag blev så sugen på sommarkläder eftersom det var sommarvärme idag!! Termometern vid mitt rum visade ca 43 grader i solen, hihihihi. Och jag svettades i min skinnjacka och halsduk, ååååh. Jag och Sabina snackade massa om sommar och om Valborg och ååh. Shitshit, att man kan bli så glad och pepp bara om att prata om en sak? Just lovely!

                        
                         weheartit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0