Put your troubles aside, and start living.

Idag hade vi temadag på skolan, men så sega som våra lärare är så fick vi reda på klassrum och vilka vi skulle vara med typ en timme innan - bra där!
Det var sång och musik i caféterian, två killar och sjöng och ibland så sattes det på en vanlig låt i musikspelaren eller nåt. Det spelades Micheal Jackson osv, det var ganska mysigt med musik där. Sen började det och vi gick till vårat klassrum där vi och El skulle hålla till, men kom el? Nä. Så vi gick till resten av våran klass och deras klassrum och hänge på där istället haha. Vi kollade på två kortfilmer, en om homosexualitet och en om drog och alkoholmissbruk. Och efter det skulle vi diskutera om dom. Läraren trodde att det skulle ta ca tjugo minuter att diskutera för oss men för oss ungdomar tar det ju typ högst 5 min haha.
Sen var det musik och sång i aulan! " X Y X X" tror jag att ett band hette, och sedan spelade vårat kära Shilovatt of course! Och vid halv fyra var det slut och jag, Sandra och Sabina tog bussen ner på stan och kollade runt lite på stan. Sabina skulle kolla om hennes "future husband" var i hans affär, och det var han! Så då hade vi en leende Sabina efter oss. Vi gick in på Ica och köpte varsina bars, jag köpte Special K med hallon och choklad eller var det var, aaasgod!

Och nu sitter jag hemma och upptäckte att jag kom hem att jag tappat min berlock med kors på... :( Ledsen chey.
Också har jag ännu värre träningsvärk i armarna idag, kan knappt göra något med armarna utan att det gör bajsont. Hoppas verkligen att det går över imorgon!!! :( Ledsen chey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0