Presentkortsshopping

Efter skolan gick jag på stan i det fina vädet och köpte upp lite saker för mina presentkort jag fick av brudarna! Det blev ett halsband jag kollat på länge på Gina Tricot och två klänningar på H&M. Ni ser sakerna nedanför:

     
      Halsband med tre vita fjädrar från Gina Tricot, 129:- (Presentkortet var ju på 153:-, annars hade jag tyckt det var för dyrt.)
                                                
                              
Vit klänning med virkat under bröstet, 99:- (fast jag fick dn 20:- billigare för det var sminkfläckar på, som går bort i tvätten!)
                                                
                                                 Likadan fast i blått med blommor på, 99:-

Idag har jag haft världens träningsvärk i armarna efter igår. Jag har inte haft det på huuur länge som helst så det var inte kul och gjorde asont :(. Också har jag gått som n biff hela dagen för armarna vill inte vara raka haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0