Pitchers!

Hej där ute!
Kom hem från krogen för en stund sedan, astrevligt!
Det började med att tjejerna var hos mig och fikade, Elin fick presenter osv. Det kommer bilder imorgon antagligen, nu är jag pretty trött. Och sen när dom gick var det inte länge innan jag skulle hem till Elin och jag skulle fixa middag osv så jag var feeett stressad. Men sen erbjöd sig min mor att skjussa mig så då kunde jag slappna av lite.
Sen åkte vi till Elin och vi drack en varsin cider hon fick i födelsedagspresent, fixade oss lite och körde "Jag har aldrig". Sen skjutsade hennes papi ner oss på stan och sen drog vi till Pitchers!! Första gången för oss båda, alltså för att gå dit och köpa dricka. Elin tog en Carlsberg och jag tog en Smirnoff Ice. Vi snackade och chillade lite och sen kom två killar från min förra klass, Alex och Joel - för goa killar alltså! Tiden rusade iväg och vipps var klockan elva (vi kom dit kvart i nio ca). Och Elins padre kom och skjutsade hem mig och nu ska jag tvätta av mig sminket och chilla för jag har inge skola imorgon!!!

                          
                           Elin med sin "lilla" öl. Grattis igen sweetie! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0