Oooooh, what are you waiting for?

Jag fick skjuts till Ica i slätta, jag och Sara köpte varsin fryspizza, läsk och citroner. Sen gick vi hem och började fixa oss sakta men säkert. Sen åt vi pizza med hennes snälla bror som hade köpt lite cider till oss :). Sen fixade vi oss tills vi blev helt klara och drack cider, dunka musik, snackade och såg på Talang en stund också! När det var en timme kvar tills vi skulle dra så fick vi två groggar var, bara för att bli lite sköna ;).
Sen när vi kom till stan kollade vi in Victusella där världens efterfest var men det var 20-års gräns och förköp av biljetter så det sög ju. Då gick vi till Rådis men där sög det också haha, så då fick det bli Etage! Dock var det 100 kr i inträde och jag tappade bort min lapp (hittade den i jackfickan nu...) som jag fick när jag tappade väskan så då kostade det 50 kr (jag fick tillbaka den iallafall). Och drickan cidern vi köpte kostade väl runt 50-60 (69 kr kostade den!!!) och vi kände typ ingen så vi satt i ett bås med två randoms och sen gick vi upp på dansgolvet för att känna lite hur det kändes men det kändes jättetöntigt hahaha.
Sen drog vi på toaletten (man kan inte ha två tjejtoaletter på Etage heller...) och sen drog vi ut och träffade Ek, Joel, Danne (som fyllde 18!), Tommie, random och Johan. Så vi hängde med dom ett tag och vips var klockan två! Så Ek följde mig hem fast det är en jätteomväg för honom, men han var så snäll så! Här har ni lite sköna bilder från kvällen:

            
                                
                                  
                                
            
              
            
            Tack för en rolig kväll everybodyyy!

Kommentarer
Postat av: s

men fy för den där bilden på mig bim! jag ser ju helt färdig ut ;)



taaack själv! :))

2011-04-03 @ 15:31:41
URL: http://sfbilare.blogg.se/
Postat av: bim

hahaha men så ska man se ut på Etage sara ;)))

thankyoooou!

2011-04-03 @ 16:44:07
URL: http://bimwedbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0