Onsdag 13:e april

Idag när jag kom till skolan gick jag och Emma till mum-salen där vi ska ha foto första lektionen. Det vara bara vi två först, sen kom Julia och Moa. Tjugo i (vi börjar halv) började vi undrade vart alla är nånstans? Smsar och frågar men får inget svar... Men typ fem minuter senare kommer läraren in och säger att vi ska se på film i ett annat rum. Han babblar på och sen sätter han på filmen. Han ska på ett möte hela dagen tror jag så han sticker nästan på en gång. Hahah tror han allvarligt att vi ska sitta och kolla på en dötrist VHS från 80-90 talet om någon suuupertrist fotograf? Näe skulle inte tro det va.
09.18 sitter jag på bussen ner till stan och sen går jag hem. Så nu har jag fixat lite tills tjejerna och födelsedagsbarnet kommer, gjorde också en överraskning som ingen vet! Hihi.
Och ikväll ska jag åka hem till Elin och inviga en av hennes många cider hon fick av sina brorsor, mums! Och sen drar vi till Pitchers eller nåt och chillar ett tag. GÖTT MOS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0