Oh my God, amazing how we get this far.

Idag har det varit en trött dag. Inte när jag vaknade dock, då var jag hur pigg som helst. Men sen åkte jag till skolan, alla var lite tysta och småtrötta så då blev jag det också.
Sen på rörlig bild skulle vi hitta på någon liten film vi ska göra till Dalarnas Videofestival, dock ska inte min och Emmas film vara där tror vi. Haha känns lite pinsamt eftersom vi inte är riktiga proffs än. Sen snackade vi betyg med Glen och jag fick VG på a-kursen! Och på provet vi hade gjort för ett tag sedan fick jag 24 av 28, gött mos!
Sen hade vi klassråd på typ 5 minuter, måste ha varit ett av det kortaste. Inte ens frånvaro tog dom.
Jag och Sandra gick till bussen och sedan åkte vi hem. Jag har kollat på 3 avsnitt av Heroes (varje är ca 42 min långt) och ätit två korvmackor till lunch.
Och ikväll blir det inget party eller Elin... Elin kunde inte somna igår så hon stannade hemma idag, stackarn. Jag som var så himla pepp på att dra ut, men som sagt så kommer det flera gånger. Och det blir nog trevligt imorgon hemma hos Elin där hon ska ha lite kalas med ett par tjejer. Temat där är rosa, och jag har seriöst ingenting rosa så jag vettetusan hur det kommer bli... Hm. Ska nog ha rosa ögonskugga iaf haha.
Och nästa fredag är jag borta så jag får tagga som tusan till Valborg istället!!
            
             De vita prickarna är från den lortiga spegeln, inte nån missfärgning alltså ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0