McFusk & Co

Sitter och kollar på Sveriges Mästerkock nu, och innan dess kollade jag på Halv åtta hos mig. Vadå matnörd? Och sen ska jag nog faktiskt kolla på en dokumentär som heter McFusk & Co på svtplay.
På samhällkunskapen har vi kollat på filmer om The Phonehouse och hur dåliga cheferna är och att dom får lov att jobba 12 timmar osv. Och nu håller vi på att kolla på nån till sån där, men nu om McDonald's, men inte den jag ska titta på. Vi var ju där och åt idag och då tänkte man till lite. Text så säger dom i filmen att dom beställningen får inte ta mer än en minut för då börjar en röd klocka på kassan blinka och så. Hur stressande är inte det? Och jag tänkte faktiskt på att dom alltid är lite stressade när dom tar betalt, och att allting går väldigt fort.
Jag hoppas verkligen att jag kommer hitta ett bra jobb med bra chefer och bra vänner på, annars får jag leva på gatan och sova på tidningspapper - that's it. :)

 

                                                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0