Måndag 11:e april

Hejhej. Är hemma nu på håltimmen och äter pastasallad med kyckling och fetaost som jag köpte med mig hem, goooott!
Idag på webbdesignen höll vi på med massa grejsimojs som inte ville funka för allihopa så läraren fick gå runt till var och en och hjälpa. Och jag och Sandra gjorde det man skulle och så men till slut gav vi upp och drog, hehe. Plus att läraren försvann nånstans när vi skulle dra? Hm... Så nu sitter jag på mitt rum och kollar på Heroes. Håller på att bli förkyld också, nös flera gånger på webbdesignen (förlåt Sandra...) och halsen låter inte som den ska osv. Så typiskt nu när jag kan träna!! Åååh... Men jag hoppar nog idag, inte bra att träna när man är på väg att bli förkyld eller är förkyld. Får stanna hemma och plugga sammhällskunskap till imorgon. Oj shit, imorgon!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0