Lapar sol

Ska precis hoppa in i duschen efter ha suttit och lapat sol i en timme ungefär, asvarmt och skönt! Måste vara runt 25-35 i solen, minst. Åååh, sommaren är på G helt klart!
Idag klockan 15.00 ska jag, mamma och pappa på Cirkus Cirkör. Ni som kommer ihåg kanske minns att jag och pappa var på det förra året. Och fyfan vad bra det var då! Så jag har ganska höga förväntningar, men dom som har sett det säger att det är lika bra så det blir nog kalasbra.
Förresten så går jag runt i mysshorts och t-shirt, första gången iår jag har shorts på mig - and it feels good!

                                                    
                                                Typ like those, fast mina är blåa och kommer från Thailand ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0