Kupolen

Åt precis lunch, ååååh vad gott det var! Mat blir ju alltid godast när man är hungrig, och det var jag. Hade inte ätit sen frukost (okej några barer från Ica och en chokladruta av Sandra!! Fett gott var det).
Jag, Sandra och Sabina åkte till Borlänge för att kolla på present till Elin som blir 18 på onsdag! Och vi hittade lite smått och gått, både till oss själva och till Elin förstås. Ni får se vad jag hittade så fort jag knäppt kort på det.
Sabina skulle klippa sig vid tolv så jag och Sandra gick själva en stund. Vi gick till Skohuset för att jag ville ha ett per nya vita converse, för mina har gjort sitt snart... Men såklart finns det bara i superstora storlekar, men jag fick med mig ett bar svarta iallafall! 499:- bara så det var najs :).

Sen tog vi bussen hem - Sandra läste och jag och Sabina lyssnade på musik. Socialt gäng, haha.

                            
                             Bra att ha Sandra som stöd ibland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0