Inte kul

KUL att det var Johanna som hade passet idag, hon som hade igår. Alltså sög det... Så jag, Sabina och Eve drog till gymmet och biffade lite i tjugo minuter ungefär.

KUL att mamma blir kvar i Malmö tills på torsdag, hon skulle egentligen ha kommit hem idag.

KUL att tjejerna vill äta på Donken imorgon och inte jag, jag vill egentligen inte äta där men då kommer jag ju svälta så jag får väl lov att köpa något där imorgon ändå haha. Synd bara att salladen där smakar bajs :(

KUL att jag inte har några bilder att visa heller, så ni får stå ut med två inlägg med bara text.

Inte kul.


Kommentarer
Postat av: bina

Jag trodde hon hette Åsa....

2011-04-05 @ 21:57:47
URL: http://sweetyes.blogg.se/
Postat av: ema

ett tips när du äter sallad på donken är ju att käka salladen utan ost i och säga att du vill ha tyå cheddarost eller big mac sås i eller nåt;) då blir den godare kan jag lova :D

2011-04-06 @ 18:56:36
URL: http://emasundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0