I'm only one voice in a million.

God eftermiddag! Sitter och äter lite mellis som består av turkisk yoghurt med krossade Special K-flingor, mmmmmmums.
Idag på håltimmen drog jag hem till mami. Jag fixade lunch till oss, räkmackor på grovt bröd och utan sallad (godare med stora gröna salladsblad tycker jag). Sen drog vi ner på stan och shoppade lite saker till mig till resan och till annars också. Såsom: hudkräm, ansiktskräm, ansiktsvatten, bomullsrondeller, Försvarets Hudsalva, två BH:ar (köpte för ett tag sedan men dom växer ju fortfarande så det är inte kul...), strumpor, trosor, svarta nylonstrumpbyxor och lite saker från Gina Tricot som jag tänker visa er strax.

Och vädret idag är ju underbart!!!! Har sett massor av folk i linne, t-shirt, shorts och solglasögon. Iiih, makes me happy. Påskhelgen ska bli superfin också, 18-19 grader i nästan hela landet vad jag har hört? NAJS!

                          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0