I am Sylar.

Det blev en kort dag i skolan idag, fett najs! Först hade vi MUM där jag jobbade på som satan, så mycket har jag nog inte gjort sen vi började med MUM hehe... Men det var ju lite för att det sak vara klart den första maj och jag är inte där på torsdag och kan jobba så då jobbade jag extra mycket idag.
Sen hade vi samhällskunskap där han babblade på om jag vet inte vad, och sen såg vi en film om bönder i andra länder. Sedan lunch och då pluggade vi lite till idrottsprovet, som vi sen hade. Det kändes ganska bra faktiskt! Provet tog typ tjugo minuter eller nåt att skriva så tjugo i ett hade vi slutat för dagen (vi slutar annars tjugo i två). Så vi åkte ner på stan, bussen var proppfull fast klockan bara var ett? Hm... Vi gick till biblioteket där Sandra skulle låna en bok. Vet inte sist jag lånade en bok där, typ sådär 100 år sedan, minst.
Sen gick vi en tur på stan och sen stack jag hem.

Nu ska jag kolla på Heroes och packa lite. Det kommer bli dålig blogging ett tag nu, men när jag kommer hem kommer ni får massor med bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0