Home sweet home!

Nu är hela familjen hemma igen! Vi kom hem igår vid elva, och då var det bara att ta tvätta sig lite, krypa ner i sin egna säng, slå på teven och sen somna. Mmm.. Och vid halv sex imorse kom katten in till mig och jag har saknat honom så!! Han sov med mig till nio då jag gick upp ungefär.

Som ni märkt så har bloggningen inte varit på topp på sådär 10-11 dagar. Men har man semester så har man! Hela familjen drog till Franska Rivieran och myste, åt god mat, tittade på massa ställen, åkte bil, åt gott, sov på massor av olika hotell. Vädret var awesome nästan hela tiden, det regnade en dag och var lite mulet i 2 dagar, men var fortfarande varmt vilket var jätteskönt. Dock åkte jag på nånting en kväll så jag vaknade upp med världens magont, spydde och hade diarré (hoppas ingen äter frukost nu haha). Och det hade jag i tre dagar och jag har fortfarande ingen aning om var det var, men kan ha varit lite mensvärk and something. Men sån ond värk har jag aldrig haft... Usch fysatan vad hemskt det var! Kunde varken äta, sova på sidan och gå typ. Så det blev inte så mycket kort då, men tog asmycket de andra dagarna istället. Ni kommer få massa bildbomber när jag rensat och fixat dom! LÄNGTAR!!!

Idag solen skiner och jag ska sola hade jag tänkt! Har inte gjort det nånting när vi var borta, vi hade fullt upp hela dagarna och jag hade på tok för varma kläder på mig så jag har en liten liten klockbränna... That's it. Mor och far är bruna, som vanligt. Sen 16.30 ska jag och Sandra till Arenan och få lite arbetsuppgifter om Idol, ska bli fett kul och intressant! Sen följer hon med mig hem och vi fixar oss lite innan vi drar till Sara&Linn och Co, där det blir grillning, dricka gott och chillning. Dock ska jag och Sandra vara på Arenan 07.30 imorgonbitti så det blir ingen sen natt för oss inte, lite synd tycker jag. Men det kommer massor av sena sommarkvällar sen så det är nog lugnt.

Nu ska jag ladda in bilderna så ni får något att titta på också, ha en bra dag!

P.S. Gud vad grönt och fint det har blivit medan jag varit borta!? Både på marken och i träden, makes me happy!

                          
                           weheartit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0