Heroes

Sitter och kollar på Heroes nu, är redan på tredje säsongen och det finns bara fyra. Buhu... Funderar på vad jag ska kolla på sen, ge mig lite tips?
Idag var det en snabb skoldag, love those! Först hade vi mum, men ingen var direkt peppa på att göra nånting. Hörde flera svordomar från klassen osv, haha. Så jag vågade inte ens öppna mitt projekt.
Sedan hade vi samhällskunskapsprov. Och det kändes väl som det alltid gör efter ett sånt prov, hyfsat bra, får jag G så blir jag skitglad! Haha. Provet tog inte så lång tid så då hade vi ganska lång lunch, men vi satt mest utanför matsalen och väntade på att det skulle bli bord lediga i matsalen. Det var så fullt att flera kom ut med tallriken och gick och satte sig nån annanstans, haha. Men det är så himla idiotiskt att schemalägga så att iprincip alla äter samtidigt... Åååh. Sen efter typ 40 minuter fick vi äta iallafall, och då var det inte alls mycket folk - skönt.
Sen var det teoridags på idrotten, vi snackade om droger och alkohol. Vi skulle prata i 40 min och sen skulle vi jumpa men han snackade på i en timme och tio minuter typ så då stack vi hem efterråt. Jag, Sandra och Sabina gick en runda på stan, fixade en av Elins presenter och sen gick jag och Sandra hem mot mig. Dock skulle hon till sin systers kille som bodde nära mig, så jag fick inte sällskap hem :(. Men det får jag imorgon, alla flickorna kommer hit då! Vi ska fira Elin och äta lite gott osv. Och sen på kvällen ska jag och Elin ut och ta en drink eller nåt nånstans, because we can.


Kommentarer
Postat av: bina

gossip girl!!!!!!!!!!11

2011-04-12 @ 17:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0