Grillpremiär!

           

Ursäktar för dålig blogging men nu på slutat har jag varit på så dåligt humör att jag tog en datapaus ett tag. Anledningen? Jo jag vill kunna kolla på film/serier i mobilen, och för att göra det måste jag konvertera filerna. Men det är ju lätt sa min bror och visade vad han gör (han har en ipod och jag n iphone, så samma sak borde ju funka?), men funkar det för mig? Nejdå. Det failar hela tiden och jag laddar ner nytt program efter nytt program men antingen failar det också eller så kostar det. LOVE LIFE!! Ååååh... Nu blev jag på dåligt humör igen haha.
Nej hopp in i duschen och hitta på nåt att ha på sig imorgon kör jag istället.

Kommentarer
Postat av: s

åå mummas va gott!

2011-04-17 @ 21:39:01
URL: http://sfbilare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0