Grattis på födelsedagen älskling!

Igår fyllde min mor år, men eftersom att hon var borta hela dagen så ska vi fira henne idag istället! Det börjar med att alla vaknar typ tio-elva, åt frukost, sjöng för mami och hon fick paket. Sen kollade vi på Thailand-videon som mamma spelade in när vi var där.
Och för en stund sen tog vi en promenad runt Kålgårn och nu ska vi snart beställa mat, turkiska rätter från Köpmanskrogen - nomnomnom!
GRATTIS MAMMA! ♥

                                           
                                            Papi hade gjort lite fint, hihi
                            
                                              
                                                 Snyggast i Falun! Hahahaha shit...

Som ni märker så har det mest varit iPhonebilder, men det är så att min kamera har börjat fakka ur lite. Den vill inte fokusera alls ibland, även om man tar ur och sätter på objktivet eller stänger av och sätter på den (gud jag jag sätter på...). Så vi ska lämna in den till papis kompis som jobbar med kameror, håll ut Elias!

Kommentarer
Postat av: bina

hahahahhahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahhaha

2011-04-03 @ 23:09:07
URL: http://sweetyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0