Fotografering

Elin stack för en stund sen. Hon har fotat mig i mitt rum i en stor vit t-shirt och trosor, ooh! Maskeradfotografering vare här! (vi skulle köpa en ascool mask påvägen hem till mig men såklart var det stängt...) Kanske inte låter så maskeradigt men man har väl Photoshop ;).

Idag på webbdesignen jobbade vi RAW så nu kan jag allt om det. Och vad ska vi göra på foto då? Jo fota i RAW och fixa dom sådär sen, haha. Men jag behövde bara visa min bildserie-uppgift så fick jag gå. Gick ner på stan och blev fotad av tre tjejer till Streetstyle, hur coolt!? Haha närå, så cool är jag inte. Det var bara Elin, Sandra och Sabina som fotade till sin tidining. Men vi säger att det blir ascoolt ändå.
Nu ska jag snart äta middag innan det på friskisdags med Sabina och Eve!

        
Köpte ett svart silikonskal idag också! Har ju köpt Copterplast till framsidan två ggr men det/jag lakkar ur totalt på det, så då fick det bli ett skal som skyddar lite iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0