Bracelets

Tog nyss av två av mina tre armband. Ett från Thailand som jag har haft i över ett år och ett från Smögen i somras. Som tur var så tog jag av mig dom så att man kan sätta på sig dom igen, phu. Varför jag gjorde detta är för att det silvriga armbandet jag fick i födelsedagspresent är så mycket finare ensamt haha. Och nu ser man vad det är för berlocker som sitter där, det gjorde man inte förrut. Men som sagt, om jag ångrar mig så är det bara att sätta på sig dom andra igen.
Det känns askonstigt med bara ett... Men det kommer nog kännas askonstigt när jag inte har några alls. Ja, jag bara svamlar, men nu ska jag göra mig färdig för kvällen och friskispasset var både drygt och inte alls drygt så jag och Sabina blev lite besvikna och gick tidigare hemfrån. Sabi följde mig hem en stund eftersom att hennes buss inte gick förens 20.40. Så hon sitter nog på bussen fortfarande I guess :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0