1:a april 2011

Igår somnade jag med världens huvudvärk och imorse vaknade jag med samma smärta. Så jag stannade hemma, och somnade om igen. Vaknade fortfarande med huvudvärk men tog en Alvedon och drack en flaska vatten. Som tur var så försvann det runt tolv, då jag och Sabina tog hål i öronen! Så nu har jag sammanlagt 5 st hål i öronen, känns bra! :).
Sen åkte jag och Sabina till Borlänge, till Lager 70. Jag hade läst någonstans att dom hade Converse där för 400 kr men jag måste ha drömt det för där fanns det bara barngummustövlar, och det var ju inte riktigt det jag ville ha. Men jag köpte lite smått och gott ändå (bilder kommer upp strax). Sen åkte vi hem och Sabina handlade lite på Ica. Sen ringer mamma och säger att mit ID-kort är klart!! Så efter fem minuter kommer hon och vi åker till Borlänge (igen haha).
Sen när det blir våran tur på Skatteverket så går en gubbe före oss i kön, fast vi har numret som står ovanför. Han bah "Men jag är sjuk kärringjävel!" till mamma. Jag och mamma ser ut om frågetecken och jag ville bara slå till honom. Han hade numret efter oss så varför kunde han inte bara väntat i typ 2 minuter? Jävla gubbjävel.. Förlåt men så säger man inte.
Sen fick jag mitt ID-kort (!!) så nu kan jag gå på krogen och köpa dricka :). Perfekt tills imorgon ocksååå. Sen gick jag och mamma en liten runda på stan, bland annat till Elins mamis butik. Sen åkte vi hemåt och förbi gruvan där jag köpte en födelsedagspresent till mamma (ja hon vet om den haha). Sen åkte vi och tankade och nu sitter jag hemma, feting trött chey.

                           
                                                           
                                                            Nöjda tjejer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0