16.59

Vid halv tolv gick jag ner på stan för att möta upp Elin som kom med sin buss. Vi gick till apoteket och sen började vi kolla runt efter klänning att ha på sig imorgon. Hittade såklart ingenting. Sen ringer pappa och jag och Elin går till honom och gör ett litet ärende ;).
Sen fortsätter jag och Elin att kolla men hittar ingenting. Klockan är ju inte alls mycket så vi drar till Borlänge och Kupolen för att kika där istället! På bussen dit är det så varmt och skönt att man håller på att somna... mm. Vi går av vid Kupolen och vi börjar med lite lunch på Kompis - skaldjursmacka (jag) och varm kycklingmacka (Elin). Fy satan vad gott det är med reker och krefter, moumsi.
Sen kollar vi runt och när vi kommer till H&M hittar vi en klänning till mig! En svart 'vanlig' klänning som passar både till party och vardags, precis vad jag ville ha! Jag står i kön och tjejen framför mig håller på att betala när kassörskan säger "Det fattas en krona." Tjejen vänder sig om och frågar om sin kompisar har, men det har hon icke. Och snäll som jag är (och jag som har såååå mycket mynt som jag bara vill bli av med) så tar jag upp en krona "Skulle du ha en krona?". "Va, är det säkert?". "Haha ja!". "Tack!". Kändes väldigt bra efterråt att ha gjort en god gärning, med bara en krona haha. Hon och hennes kompis åkte med våran buss hem sen också.
Men vi fortsätter att leta till Elin men hittar ingenting. Så då går vi mot bussen och då får vi vänta ett tag. Vi går in på Panduro och båda två vill börja med att göra egna örhängen, halsband och armband. Fett kul!
Vi tar bussen hem och det är fortfarande varmt och mysigt så att man håller på att somna. Vi går av i stan och går till Fest och Present. Vi är där säkert i 20 minuter och prövar massa snyggt! Hahaha herregud.

                          
                          Åt både vitt bröd och drack Fanta, orkade inte riktigt bry mig idag.
                           
                           Ohlalaaa!
                           
                          Ska äga detta hästhuvud någon gång i mitt liv, så himla fränt!!
                          
                            Hahahaha så jävla ful!! Jag och Elin köpte dessa då, 20:- på Fest och Present.
                           
                           Och en vanlig svart mask, 30:- från Fest och Present.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0