update

Ja ni. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, därför har jag lagt upp lite bilder och en låt idag istället. Har fixat till en header som vissa kanske kan se? Den syns bara ibland för mig... Hm, beror väl på vilket humör den är på eller nåt.
För mig syns den såfort jag går in på min blogg. Men om jag ska uppdatera sidan med F5 så försvinner den ? Skuuuuuuuuuuuuuuuuuuumt !?!?!

Just nu sitter jag här och svälter, gief foooooooood!!!! Tror mamma håller på med körv och brö där nere iallafall, smaskens.
Ikväll ska jag till några brudar och några pöjkar tror jag. Sedan får vi se vad det blir för annat skoj. Hoppas på en kult kväll iallafall.
Ni får också ha en kult kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0