powernap + vandring

Ojdå, vaknade typ nyss. Låg och kollade lite på teve i min säng och kände att ögonen blev tyngre och tyngre. Så jag bestämde mig för att ta en liten powernap. En liten powernap på bara 2 timmar nästan, hehe. Och nu är jag sådär äckligt trött, fast det börjar gå över lite nu.

Idag var det vandring som sagt. 1,2 mil skulle det gås av allihopa. Och jag som cyklar varje morgon var ju lagomt jävla trött. Alltså jag måste ha träningsvärk eller nåt annat skit, eftersom jag har blivit grymt trött i benen och armarna så väldigt fort. Wellwell.
Vi gick och gick och jag blev tröttare och tröttare. Men tillslut kom vi fram till stugan där vi skulle äta lunch. Eftersom jag går på LCHF så fick jag bara äta köttbullar. Och dom köttbullarna var dom godaste jag ätit i hela mitt liv! Elin, eller fuskarN som jag kallar henne åt makaroner. Därför skrev jag bara mitt namn. Och sen fick vi lite överbliven mjölk som också var gryyyymt jävla gott! Hade med mig två vattenflaskor varav en hade jag druckit på vägen dit, och den andra var det massa flytande grejs i så jag fick lov att hölla ut den. MJÖLK <3 <3 <3 <3 <3 Det godaste man får dricka, helt klart. Man får bara dricka typ vatten och mjök då, haha.  
Och när dom tre muskutörerna skulle äta så hade dom helt glömt bestick och tallrikar, så dom körde med händerna och i olika kastruller från stormköket, mycket vackert.

En liten bild från dagens lunch, 10.35:
                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0