peanuts

Sittej häj och knapjaj på lite jordnöttej. Göttgöttgottgött.
Började dagen med att jag försov mig. Eller ja, jag hade ställt klockan en timme fel. Hade tänkt att ställa klockan tio i sju, men då ställde jag den 7.50 istället för 06.50... Ehehehehe. Ooooops!
Och eftersom jag tar så lång tid på mig så hann jag inte till första lektionen, utan började dagen med den andra lektionen istället. Som är samhällskunskap....................................................................... usch alltså.
Sedan hade vi idrott där man får göra vad man vill, och jag, sabi (sabinas nya smeknamn) och svampimurran (sandras nya smeknamn) ville kickboxas. Men gjorde vi det? Neheheheeeeni. Haha vi lyssnade på musik och spelade in lite videos som jag kan lägga ut här om någon lägger ut på sin blogg. Hade ju tyvärr inte min kära telefon med mig. Och bara var allmänt cp. Jag vet att man inte ska säga att någon är cp, men vi/dom är verkligen cp. Jag menar, någon måste verkligen kolla till oss/dom... Nästan synd om oss/dom :(

Men om några timmar kommer alla tre brudarna hit och vi ska baka en äppelpaj och köpa pizza och bara ha det allmänt myyyyyyyyyyyyyys. Eftersom att vi är lediga imorgon kan dom stanna längeeeeeeeeeeeee :) Hihihiohoheheheöhahäahö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0