NOLLNING

Idag så var vi på Dalarnas Filmfestival i Borlänge. Fick kolla på massvis med olika videor gjorda av olika personer. Några var runt 50 och vissa var runt 14-15 eller nåt. Vissa filmer var faktiskt asbra! Och vissa var lite mindre bra, och vissa var bara helt psyko haha.

Men nu har jag varit hemma i typ en timme eller mindre och har käkat lite lasagne. Fick ju ifs lunch där men en macka, en banan och en festis mättar inte speciellt länge. Bara just efteråt märkte jag...

Klockan 17.00 är det Nollning nere på stan för Mediaettorna. Hahaha, minns när jag var med.. ojojoj, inget att leka med asså. Tänkte ta med mig kameran så att jag kunde få lite 'sköna' (eller äckliga) bilder, men vi får la se hur det blir med det. Lägger iallafall upp några om dom blir bra!

Hareeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0