mornin'

Tjo bre everyone.
Har precis stoppat i mig lite frukost. Brödet balder och en kopp varm choklad, gööööttt.
Idag så är jag så sjukt sugen på godis! Eller ja, jag känner liksom inget sånt där supersötsug, men jag skulle ändå vilja ha en stor fet godispåse framför mig. Får se om jag orkar sticka iväg och köpa en eller ej.
Idag ska det iallafall pluggas matte! Ska försöka lära mig så mycket som möjligt, och utantill såklart. Vilket jag inte kommer att kunna alls, men man kan ju försöka ändå. Dock är matte nästan det värsta som finns... Fast det är bra att lära sig.
Har prov på måndag på 4 kapitel från matteboken. Låter skoj eller hur? Så gjorde det inte det ;PppPpPppP

Nu ska jag borsta gaddarna och göra något kul innan matten börjar... Tror nog att jag köper en godispåse faktiskt, kan ta en bit för varje rätt svar eller så (läs: kommer att ta godis hela tideeeeen hihihihi)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0