LAN

Idag har jag varit i skolan och inte gjort någonting alls. Haha, låter fel men sant.
På rörlig bild skulle vi se på någon film, men den funkade såklart inte. Så läraren satt med den typ hela lektionen medan vi satt och lyssnade på dunkadunka musik.
Sen när den lektionen var slut var det klassråd där vi planerade lite vad vi skulle göra på skolkortet. Men vi kom inte fram till något riktigt bra, än.

Och nu sitter jag och väntar på att min bror ska komma hem. Han hade tydligen snott mitt busskort eftersom att det regnade idag. Dvs det regnade knappt alls. Jävla tönt... hihi.
Håller på att packa lite saker så länge. Sedan ska datorn packas ner i en påse, som pappa ska komma och hämta lite senare.
Idag är det ju laaaaan hos Sabina med brudarna. Ska bli väldigt trevligt!
Pyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0