Idol + Sabina

Klev innanför dörren för inte så himla längesedan. Har nämnligen varit hos Sabina ett jävla tag nu, haha. Men det var yyyyyyyyybermys! ♥
Vi skrattade, hatade och nästan älskade en dum jävla apjävel dumhuvud till polare vi har. Inte kul...
Vi hade köpt med oss lite naturgodis, läsk och fryspizza som vi åt opp med mycket glatt humör. Vi kikade på Idol och massa annat shit på teven. Eftersom jag har 'skogskanalerna' så har jag inte alls lika många kanaler som hon har, så det var skitkul att bara bläddra runt.
Näe hinner inte skriva så mycket eftersom jag måste hoppa i duschen snart, och mitt hår ska torka och det tar ju typ en timme. Och sova med blött hår rekomenderas inte sägs det. Hm...
Men tack för ett en jättemysig dag BinaBönaBinus!
Längtar lite till FRIDAY nu ocksååååå :)
                                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0