hello world, I hope you're listen

Tänkte berätta lite om gårkvällen dååååååe.

Började med att familjen åkte till Borlänge för att luncha med farmor som sagt. Hon blev så glad så, lilla farmor ♥
Sedan kom vi hem och då stod Sabinus på infarten och välkomnade oss hem. Vi stack upp på mitt rum och var där tills det var dags att dra ner till stan för att möta upp Elin och Sandra.
Vi gick till Sabinas kompis för att lämna våra väskor m.m, sedan var det dags för Grannyyyyyyyyyy! Eftersom det var första gången jag var där så hade jag inga förväntningar direkt, men lite litet tyckte jag nog allt att det var. Men det var mysigt ändå. Med skatepark, matstånd, scener och bajjamajor osv.

Vi gick fram och ställde oss ganska långt fram vid Stora scenen, där Hoffmaestro skulle spela.
Det kom mer och mer folk och plötsligt hörs ett högt ljud från högtalarna och jag, Elin och Therése blev så rädda så vi pinka på oss (nästan).
Och Hoffmaestro var IGÅNG! Jag hoppade och sjöng med hela tiden, även fast jag inte kunde alla låtar som sagt. Haha, men det var sånt härligt drag så det gick inte att sitta still (svampi...*skakar på huvudet*). Och på den näst sista låten, The  Storm skulle hela publiken springa åt ett håll, och sen åt det andra hållet. Herregud vilket drag det var! Men jag och Binus (Dom andra hade stuckit) stod kvar. Men vi gick inte åt nåt håll, vi gick rakt på och hamnade längst fram - yehaaa!
Och när konserten var slut klev alla bandmedlemmarna ner framför stängslet och jag tog i allihopa!!! Eller dom tog i mig, haha. Sångaren klev upp nästan precis bredvid mig för att krama allihopa, så en kram fick jag också!

Allt folk gick ut och det gjorde vi med. Vi stack tillbaka till Sabinas kompis för att hämta väskorna för att sedan bege oss mot Piccolo för att käka pizza. Snuskigt gott var det! Och jag älskar mina normala vänner, speciellt när dom sätter på Harry Potter ljudbok på engelska när vi äter pizza. Mycket normalt om jag får säga det själv.

Det började bli kallt så jag satte på mig både halsduk och vantar som jag som tur hade med mig. Vi drog oss ner på stan och satt där ett tag, för att sedan gå tillbaka till Granny. Nu var det dags för Neverstore. Hade typ hört en låt med dom, och för mig är dom (och kommer alltid att vara) ett emoband bara, hehe. Fast sångaren var skitsnygg, så det var ju en posetiv sak.
Efter den konserten skulle Sandra (som var mest Neverstore nörd) stå och vänta på autografer och blablabla. Så jag och Bina stack mot Stora Scenen där Kapten Röd spelades. Av dom hade jag också bara hört en låt, så dom var väl sisådär dom också. Inget emoband iallafall. Vart tog Elin vägen förresten?????

När vi kände att det var slut för denna gång av Granny så stack vi ner på stan för att vänta på bussen, ta bussen m.m.
Elin och Sabina tog sin buss hem och jag stannade kvar med Binas polare Sara som hade en buss som skulle gå om 50 minuter ca. Där var jag väl snäll :):):)
När dom minuterna hade gått cyklade jag hem fort som attan och frös som attan. Sprang upp på mitt rum och la mig undet täcket en stund för att få upp värmen. Sedan var jag pigg som en mört och satt uppe till halv fyra, o jag kom hem vid två.

Ojojoj, va mycket text det blev. Och jag skrev inte ens allt haha...

                          
                                                                                                  ♥

Kommentarer
Postat av: sandra

jag SATT inte still på hoffmaestro, jag STOG. :) för att dom inte var nå bra, kanskEE :):)

2010-09-05 @ 13:21:16
URL: http://nansemumsebums.webblogg.se/
Postat av: bimmm,

men vi säger att du satt stil :D haha

2010-09-05 @ 13:52:45
URL: http://bimwedbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0