Tuesday

Tjena mittbena!
Ajajaj jag tror jag sträckte mig på idrotten vi hade, typ nyss. Haha. Ajajaj. Får stretcha/töja bort det senare idag.

När jag kom hem tog jag lite mellis á la LCHF - mjölk och ostskivor. Haha, inte världens finaste men vi har inte så mycket yoghurt hemma så då får man ta vad man har.

Nu sitter jag här och väntar på att mami/papi ska smsa och säga att vi kan gå och hämta min MOBILFÖRIHELVETE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Funderar också lite för vad kompesation dom ska göra, hmm.. Någonting måste dom ju göra iallafall. Har liksom väntat i fem veckor, och dom sa att det max ska ta tre veckor. Inte okej.

                     

Fick nyss sms att den är fortfarande på verkstaden och är klar i slutet av veckan - DAAAAAAAAAAMN!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0