torsdag

Idag hade vi bara en lektion till halv tio typ.
Idag har vi egentligen 4 lektioner till halv fem typ.
Ganska nice tyckte jag dårå.

Jag drog hem efter multimedian medan babianerna stannade kvar i skolan till två eller nåt. Vilken normal person vill stanna kvar i skolan om jag får fråga? Okej, det är ganska trevligt att vara kvar om man är med trevligt folk men jag var så sur hela dagen så jag orkade inte sura ner allt och alla...Synd om mig.
Så imorgon efter plugget (som slutar elva) tänkte jag gå ner och shoppa lite, gör mig alltid gladare! Såg att jag hade ganska mycket money kvar så det blir fett niiiiiiiiice.


Hahahha ojoj vilken gammal bild... Cute

Kommentarer
Postat av: bina

Je tettse int att hä ser ut som däg nö

2010-10-14 @ 18:29:56
URL: http://sweetyes.blogg.se/
Postat av: bimsan

jag tycker inte att det ser ut som dig?

ÄNT JA DUKTIG SÅ SÄG!!!!!

2010-10-14 @ 18:55:14
URL: http://bimwedbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0